Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Kutatás

Tények, adatok, iparági jelenségek.

Most vagy soha? - A marketingkommunikációs iparágat sújtó nemzetközi központosítás okozta válságból való kiút lehetőségei 

Iparági felmérés és szakmai tanulmány a Magyar Reklámszövetség részére 2024

Az MRSZ felkérésére az EY 2024 első negyedévében tanulmányt készített a nemzetközi központosító törekvések hazai marketingkommunikációs iparágra gyakorolt hatásairól. A tanulmány rávilágít a legjellemzőbb központosító folyamatokra, azok hatásaira a különböző iparági szereplőkre; feltérképezi a legfontosabb közép-európai országokra jellemző jógyakorlatokat, amelyekből tanulhatunk; legvégül javaslatokat tesz szakmai-, valamint pénzügyi területen a látható probléma és hátrányok enyhítésére.

A tanulmány legfontosabb következtetéseit és a lehetséges kitörési pontokat egy közös előadás keretében mutatta be Gulyás János, az MRSZ elnöke, és Palincsár László az EY Senior Directora a Digital Media Hungary konferencián, 2024. április 23.-án.

Tanulmány összefoglaló - letöltés
Sajtóközlemény - letöltés