Sajtó
Számos projekt közös megvalósítását határozta el a Magyar Reklámszövetség és a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja
2013.05.21.
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja (GVH
VKK) a versenykultúra, valamint a tudatos fogyasztói döntéshozatal kultúrája fejlesztése és
terjesztése érdekében kötött általános és a versenyjogi megfelelésre vonatkozó megállapodást.
VKK) a versenykultúra, valamint a tudatos fogyasztói döntéshozatal kultúrája fejlesztése és
terjesztése érdekében kötött általános és a versenyjogi megfelelésre vonatkozó megállapodást.
174 milliárdos reklámköltés 2012-ben
2013.04.09.
A tavalyi évben a legnagyobb szeletet továbbra is a televízió hasította ki a Reklámtortából, míg a
hirdetők reklámköltéseiket másodsorban a nyomtatott sajtóra koncentrálták. Az idén dobogós,
harmadik helyre került a digitális költés, megelőzve a direkt marketingre fordított költéseket.
hirdetők reklámköltéseiket másodsorban a nyomtatott sajtóra koncentrálták. Az idén dobogós,
harmadik helyre került a digitális költés, megelőzve a direkt marketingre fordított költéseket.