Honlap tájékoztató | English | Fórum | Regisztráció | Keresés:
Aktuális rendezvények
Korábbi rendezvények


Tekintse meg a legfrissebb hozzászólásokat!

>> Kreatív-e a magyar reklám?
>> Van-e a reklámnak kultúrája? És a kultúrának reklámja?
>> Mit mutatnak a kreatív díjak az ügynökségekről?



>> RekláMérték / RekláMérték 2011. december


>> Magyar Reklám / Magyar Reklám 2009. április ízelítő


Korábbi rendezvények

« Legelső « Előző | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Következő » Utolsó »
MÉMEK, VÉLEMÉNYVEZÉREK & A BEHÁLÓZOTT SZÉP ÚJ VILÁG
CoLabs, 1056 Bp. Irányi u 3.
Holnap kerül sor a Hot Marketing Club második találkozójára, melyet a hálózat- és véleményvezér-kutatásnak, ill. a memetikának szentelnek. A gyerekcipőben járó tudományterület esszenciális a behálózott marketingvilág és a social networkok birodalmában.
>> részletek
Stylawalker Night
Itt a nyár, a jó idő, így június 17-én ismét itt a nyári Stylewalker Night, mostantól a Belváros - A jövő városa egyik vezető programjaként, ahol este héttől egészen éjfélig csatangolhatnak a divatrajongók az V. kerület zegzugos utcáiban, design kincsek után kutatva. A Stylewalker Night lényege, hogy felhívja a figyelmet a magyar iparművészek munkáira, és megmutassa, hogy az általuk készített termékek a hétköznapokban is hű társaink lehetnek, és egy tervezői ruha vagy kiegészítő, egy-egy design lakberendezési tárgy beszerzése nem csak a felső tízezer kiváltsága. Nem véletlen, hogy az idei évben Belváros-Lipótváros Önkormányzata támogatást nyújtva a rendezvény mellé állt. A kerület kiemelten fontosnak tartja, hogy a minőségi, magyar tervezők termékeit áruló kisebb üzletek egyre népszerűbbé váljanak az itt élők és a turisták körében egyaránt. A Jövő Városa egy sokszínű, izgalmas városrészt jelent, melyet élettel, tartalommal töltenek meg az olyan kezdeményezések, mint a Stylewalker Night.
>> részletek
MMSZ social media workshop: Lenni vagy nem lenni?
Hotel Ében, 1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 15-17.
Ön már tudja hogyan használhatja a közösségi médiát üzleti célokra? Ha nem, vagy csak szeretné jobban csinálni, csatlakozzon az MMSZ által szervezett social media témájú workshop résztvevőihez!
>> részletek
Mfor konferencia: Offline marketing trendek 2011
Danubius Hotel Gellért, Budapest
A marketing az elmúlt években szinte teljesen átalakult, köszönhetően az online felületek térnyerésének. Létrejöttek, és megerősödtek az internetes közösségek (Facebook, Iwiw), a vásárlói szokások megváltoztak, a fogyasztók mind nagyobb része szerzi be az információkat az internetről. Nem szabad szem elől tévesztenünk, hogy nem tartott lépést az információszerzés változásával a vásárlás, hiszen annak döntő része, még mindig a hagyományos boltokban történik. A marketingesek fegyvertárában a klasszikus eladást segítő marketing eszközöket újak váltják fel, miközben az elmúlt időszakban azok is hatalmas fejlődésen mentek át. Érdemes megvizsgálni, milyen az offline marketing jövőképe? Hogyan változtak és alkalmazhatók a viszonylag új eszközök, mint a CSR, vagy a trade marketing?
>> részletek
„Mit esznek rajtunk?” - Gasztromárkák és turizmusmarketing a MagyarBrands Konferencián
Millenáris Park,1024 Budapest, Kis Rókus u. 16-20.
Elismert szakemberek, valamint jelentős hazai márkák képviselői veszik górcső alá a magyarországi kulináris világ és az ehhez kapcsolódó brandépítés legfontosabb kérdéseit a „Mit esznek rajtunk?” címmel megrendezett MagyarBrands Konferencián. Az étkezés művészete egyre inkább a mindennapi érdeklődés középpontjában áll, felmerül azonban a kérdés, mit tehetnek az egyes brandek tulajdonosai azért, hogy sikeressé és ismertté váljanak, mennyire lehet vonzó hazánk gasztronómiája turisztikai szempontból a külföldiek számára. Vajon még mindig a paprika országa vagyunk? Mi határozza meg a magyarok étteremválasztását? Mitől lehet sikeres egy gasztromárka? A többi között ezekre a kérdésekre keresik a választ a konferencia előadói.
>> részletek
Kommunikációs trendek a turizmusban
Budapest, Danubius Health Spa Resort Margitsziget
A Direkt Marketing Szövetség június másodikai Turizmus és direkt kommunikáció című konferenciáján a turizmus piaci helyzetét, a szektorban alkalmazható direkt marketing trendeket és sikeres hazai kampányokat ismerhet meg. A kapcsolatépítés mellett az eseményen képet kaphat arról, hogy melyek a legkedveltebb utazási desztinációk, utazás tervezésekor honnan tájékozódnak a magyar fogyasztók, milyen smartmobil alkalmazások újítják meg a városnézést, milyen lehetőségek vannak a CRM rendszerek és call centerek alkalmazásában, mi a titka Etyek sikertörténetének, az Utazás kiállítás kommunikációja milyen eredménnyel zajlott, milyen interaktív felületeket érdemes használni a médiatervezés során és hogyan kommunikál a legújabb magyar Michelin-csillagos étterem?
>> részletek
AmCham – GVH Versenykultúra Központ Harmadik reklámjogi konferencia: Reklámjogi compliance – kockázatkezelés - önszabályozás
Hilton Budapest, 1014 Budapest, Hess A. tér 1-3.
Az AmCham immáron hagyományosnak mondható Harmadik Reklámjogi Konferenciájának fő célja, hogy hasznos segítséget nyújtson a fogyasztók széles köréhez szóló, országos médiumokat igénybe vevő reklámozók számára ahhoz, hogy reklámozási tevékenységük során felelősen tudják kialakítani a jogszabályi környezetet követni tudó és a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot kerülő megfelelési gyakorlatukat.
>> részletek
« Legelső « Előző | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Következő » Utolsó »