Honlap tájékoztató | English | Fórum | Regisztráció | Keresés:
Aktuális rendezvények
Korábbi rendezvények


Tekintse meg a legfrissebb hozzászólásokat!

>> Kreatív-e a magyar reklám?
>> Van-e a reklámnak kultúrája? És a kultúrának reklámja?
>> Mit mutatnak a kreatív díjak az ügynökségekről?



>> RekláMérték / RekláMérték 2011. december


>> Magyar Reklám / Magyar Reklám 2009. április ízelítő


Korábbi rendezvények

« Legelső « Előző | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Következő » Utolsó »
Érzékek marketingje – BTL Nap
Budapest, A38 hajó (Petőfi híd budai hídfő)
Megszólal, megérint, illatával rabul ejt – hogyan lehet kommunikálni az érzékekkel? Konferencia arról, hogy az igazán sikeres márkák nem csak egy érzékszerven, hanem mindegyiken keresztül tudatosan lépnek kapcsolatba fogyasztóikkal.
>> részletek
BrandFestival 2011: Köteleződj el!
Budapest
A BrandFestival idei tematikájának középpontjában az „Engagement”, (elköteleződés) témája és trendjei állnak. Ezek aktualitását az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentőségű lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe. A kétnapos rendezvény célja, a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutatni az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját.
>> részletek
Mfor Marketing Konferencia: Virtuális közösségek
Danubius Hotel Gellért, Budapest
Az utóbbi évek egyik slágere, a közösségi marketing. A hazai közösségi oldalak – elsősorban a Facebook – felhasználóinak számának látványos bővülése, a hirdetők számára is érdekes és értékes csatornává tette a közösségi oldalakat. Azonban ez a piac is rendkívül gyorsan változik, hiszen a lehetőségek tovább bővülhetnek, elsősorban a Google+, illetve a Tulalip megjelenésével, de a Facebook-os hirdetési módszereknek is szofisztikáltabbakká kell válniuk, mivel a felhasználók egy része egyre inkább „rezisztenssé” válik az eleinte sikeres módszerekkel szemben. Az MFOR IX. Marketing Konferenciáján a legújabb felületek mellett nemcsak a hatékony módszerekkel, hanem a tipikus hibákkal is megismerkedhetnek a résztvevők.
>> részletek
Arculat és Márka képzés 2011
Budapest
Az Activium és a Kreatív Csoport szervezésében ismét elindul az Arculat és Márka képzése. A jövőbe mutató megoldásokat arculat- és márkaspecialisták mutatják be, akik a szakma olyan, még fel nem ismert lehetőségeit mutatják be, melyekkel hatékony kommunikációs termékek, márkák és szolgáltatások hozhatók létre, és egyúttal építő jelleggel hatnak a marketinges és tervező kapcsolatára. A kezdeményezés 2010-ben vette kezdetét, azzal a céllal, hogy javítsa az együttműködést a tervezői és márkateremtési folyamat különböző szereplői között, egyúttal a márkaépítés csapatmunkájában közös nyelv kialakítására tegyen kísérletet. A nagy sikerre való tekintettel, és a rengeteg pozitív visszajelzés eredményeként indul el 2011-ben is a képzés.
>> részletek
Reklámkonferencia 2011: Nyiss a valóságra!
Egerszalók, Saliris Resort Hotel
Hol érdemes meghúzni az objektív valóság határait? Milyen fókuszokkal és szűrőkkel, illetve milyen fantáziával és neurózisokkal hozzuk létre szubjektív valóságainkat? Hogyan válik a szubjektív valóságokból relatív igazság, sőt mítosz, és hogyan tükröződnek ezek a különféle kiterjesztett valóságokban? A marketingkommunikációs szakma legrangosabb eseménye, a Reklámkonferencia idén a valóságot kutatja a köz- és szakmai gondolkodásban, a gazdaságban, a médiában és a reklámban. Az esemény főszervezője a Magyar Reklámszövetség, a szektor összes szereplőjét képviselő szakmai szervezet. A konferencia szakmai igazgatója idén Szabó Ákos, az IAB Hungary elnökségi tagja, az Adaptive Media üzletfejlesztési vezetője. A XIX. Országos Reklámkonferencia programjának kialakításában az MRSZ-szel aktívan együttműködik a legtöbb neves szakmai társszervezet, köztük a DMSZ, az IAB, a MAKSZ, a MEME, az MKMSZ és az MMSZ.
>> részletek
Marketingkonferencia a márkázott tartalmakról
1145, Bp., Róna utca 174. A TV2 új valóságshow-ja, az ÖsszeEsküvők helyszínén
Marketingkonferencia a Kreatív Csoport szervezésében a termékelhelyezésről, a márkamagazinokról, a fizetett blogokról. Mindenről, ami reklám, de elsőre nem annak látszik.
>> részletek
Kereső- és közösségi-média optimalizáló képzés
Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola
Hogyan lehet feljutni az első találati oldalra a Gooogle-ben? Hogyan lehet hatékonyan hirdetni a Google AdWords-el vagy a Facebook felületén? Hogyan érdemes a közösségekre, Facebookra, twitterre, tumblr-re optimalizálni a vállalkozást? E kérdésekre a választ a Kereső- és közösségimédia-optimalizáló szakember tudja. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Kereső- és közösségimédia-optimalizáló képzést indít a Peer-rel együttműködve.
>> részletek
« Legelső « Előző | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Következő » Utolsó »