Honlap tájékoztató | English | Fórum | Regisztráció | Keresés:
Aktuális rendezvények
Korábbi rendezvények


Tekintse meg a legfrissebb hozzászólásokat!

>> Kreatív-e a magyar reklám?
>> Van-e a reklámnak kultúrája? És a kultúrának reklámja?
>> Mit mutatnak a kreatív díjak az ügynökségekről?



>> RekláMérték / RekláMérték 2011. december


>> Magyar Reklám / Magyar Reklám 2009. április ízelítő


Korábbi rendezvények

« Legelső « Előző | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Következő » Utolsó »
PR Nap - A fogyasztótól a véleményvezérig
Vinopolis Budapest, 1055 Bp, Falk Miksa u. 3
A Kreatív Csoport november 17-én PR Napot szervez, melynek helyszíne a Vinopolis. Amiről biztosan szó lesz: nemzetközi kapcsolatok - hazai pr külső szemmel; véleményvezérek - közösségi média a pr-ben; dolgozók - belső kommunikáció; pr-ügynökségek.
>> részletek
Kísérleti konferencia reklámtudósoknak
Budapest, Millenáris Nagycsarnok
Alkalmazott vagy kísérleti korszakát éli a promóciós piac? – erre a kérdésre keresi a választ Új periódus, új rendszer? címmel a BTL Labor marketingszakmai konferencia. Napjainkban még a korábbinál is nehezebb a promóciós piacot rendszerezni. Hiszen a technológiai innovációk, valamint az online csatorna és a közösségi média fejlődése nem csak a fogyasztói attitűdöt változtatták meg, hanem új utakat és keresztkapcsolatokat is nyitottak a marketingkommunikáció különböző szegmensei között. „Mindenki, aki a reklám világában dolgozik – akár a márkatulajdonosok, akár az ügynökségek, vagy szakcégek oldaláról – olyan ma, mint egy tudós: folyamatosan kutatja az új lehetőségeket és kísérletezik a kommunikációs összetevők megfelelő kombinációjának meghatározásával. Nagy kérdés, hogy a korábban bevált recepteket végleg el kell felejteni, vagy a klasszikus promóciós piac átrendeződése közben is maradnak olyan termékek és célcsoportok, amelyekhez a hagyományos úton érdemes közelíteni” – vetette fel Várnai Szabolcs, a BTL.hu marketingkommunikációs hírportál alapítója.
>> részletek
Mesterkurzus: Kreatív gondolkodási technikák gyakorlata
P.Bureau Oktatási Központ, Budapest VI. ker.
A DFT Hungária Kreatív gondolkodási technikák gyakorlata című mesterkurzust indít Kaszás György tréner/coach vezetésével, akinek a témában írott Gondolkodjunk, mert vagyunk című könyve megjelenés előtt áll. A program 12 módszert mutat be elméletben és működés közben. Alapvetően gyakorlat/gyakorláscentrikus előadássorozat konkrét példákkal, kulisszatitkokkal és módszerelemzésekkel, továbbá helyszíni bemutató teammunkával, szimulációs gyakorlatokkal. A kurzus a résztvevők aktív és kreatív közreműködésével zajlik: minden egyes problémamegoldó módszer elsajátítása – az elmélet megtanulása után – a hallgatókból önkéntes alapon alakítandó bemutató mintateam-ek helyszíni munkájának megfigyelésével és elemzésével történik. Ezek az ad hoc team-ek konkrét, a kurzus vezetője által meghatározott feladatokat oldanak meg – minden esetben az épp tárgyalt és elsajátított gondolkodási metódus segítségével. A tananyag egyedi, ebben a formájában máshol nem elérhető ismeretsor. A mesterkurzus akkreditált, a hallgatók a sikeres elvégzéséről tanúsítványt kapnak.
>> részletek
Sportmarketing újragondolva meetup
Mu Színház, Budapest, XI. Kőrösy J. utca 17.
November 10-én második alkalommal kerül megrendezésre a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája ezúttal a sportszervezetek és a sportban érdekelt márkák pr tevékenysége és márkaépítési stratégiája. Minden vállalat törekszik a márkateremtésre, mert az életerős márka a fogyasztók hűségét fejezi ki és piaci előnyöket biztosít. A vállalati szféra szereplői a brandinget hosszú ideje a marketingtevékenységük egyik meghatározó részének tekintik, csakúgy, mint a pr-t, amely a modern felfogás szerint jóval túlmutat a sajtókapcsolatokon. Az üzleti alapon mőködő sportszervezetek a sikeres gazdasági mintákat követve szintén komoly figyelmet fordítanak a brandingre és a pr-re. A meetupon kiderül, melyek a PR tevékenység és a márkaépítés elemei és ezeket hogyan integrálják a sportszervezetek, illetve a sportban érdekelt márkák a marketingstratégiájukba. Választ kapunk arra, hogy miért speciális a sport területe a branding szempontjából, és milyen kreatív lehetőségek léteznek a pozitív asszociáció kiváltására az egyéni sportolók, a csapatsportok, valamint kereskedelmi márkák számára. Ezen kívül az interaktív rendezvényen bepillantást nyerünk piacvezető hazai gyakorlati megoldásokba is.
>> részletek
CSR Hungary konferencia 2011
VAM Design, Budapest, Király u. 26.
6. éve szervezik Magyarországon az üzlet és a társadalom csr szakmai eseményét, amely konferencia és expo együtt. Összekapcsolódik az elméleti és gyakorlati tudás a különböző érdekcsoportok tapasztalatával. Itt találkozhatnak minden évben a kis- és nagycégek, NGO-k, közintézmények és a politika döntéshozói. A rendezvény legfőbb célja továbbra is az, hogy a nyugat-európai országokban és a tengerentúlon hosszú évtizedek óta formálódó, mára már gyakorlattá érett CSR/CR szemlélet magyarországi elterjedésének (modern ismeretek és eszközök), valamint a helyes gyakorlat kialakításának a támogatása.
>> részletek
Mfor konferencia: Kuponok, vásárlói kártyák, lojalitásprogramok
Danubius Hotel Gellért, Budapest
A Menedzsment Fórum Kuponok, vásárlói kártyák, lojalitásprogramok címmel szervez konferenciát 2011. november 8-án, a Danubius Hotel Gellértben, Budapesten. A válságot követően a korábbi fogyasztói attitűdök felerősödése tapasztalható, a magyar vásárlók egyre tudatosabban keresik az olcsóbb termékeket, az akciókat, illetve azokat a vásárlási formákat, melyeknek köszönhetően az áhított termékeket vagy szolgáltatásokat a korábban hirdetett összegnél kevesebbért megvehetik. A fentiek folyományaként az elmúlt időszakban így markáns trend lett a vállalatok részéről a lojalitásprogramok építése, illetve a meglévők erősítése, míg a kisebb vállalkozások körében alkalmi akciókkal kívánják szélesíteni a fogyasztói kört, akik később ismét vásárolnak. Az esemény piaci szereplők segítségével keresi a választ arra a kérdésre, hogy a kupon- és kedvezményrendszereknek melyek a legnagyobb tanulságai, buktatói, kinek érdemes belevágni, és milyen előnyöket remélhet ezektől a kezdeményezésektől.
>> részletek
HMC meetup: Video meets digital
Colabs Startup Center, 1056 Bp. Irányi u 3.
A HOT Marketing Club most kedden (november 8-án, 18.30-tól) tartja negyedik meetup-ját. A "Video meets digital, again" munkacím sejteti, hogy a téma a digitális, online mozgókép.
>> részletek
« Legelső « Előző | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Következő » Utolsó »